"Nu tot ce e natural e frumos" M. Eminescu

"Nu poti vedea bine decat cu inima. Esentialul este invizibil pentru ochi."
Antoine de Saint- Exupery


vineri, 2 aprilie 2010

Un Paste Fericit!





























Va doresc ca Lumina Sfanta sa va coboare in suflet spre a lumina tot ce e mai bun si frumos in noi. Sa ne aduca limpezime in toate actiunile noastre, claritate in gandire si puritate sufleteasca.


Sa reflectam la starile noastre sufletesti din saptamana ce a trecut.

Va doresc ca aceasta Sarbatoare a Luminii sa va aduca bucurie. Bucurie pe care sa o purtati mereu in suflet si sa va bucurati in fiecare zi a vietii. Fie ca resursele de bunatate, bucurie, daruire ce vor "invia" astazi sa dainuiasca vesnic in noi.

Aceasta zi sa va aduca aminte ca lumina din suflet este vesnica si doar lumina unei lumanari se stinge. Aprindeti lumina in suflet odata cu primirea Luminii din cer. Lumina si iubirea sunt cele care dau vitalitate sufletului si intregii noastre fiinte. Fie ca toate "rezistentele" noastre sa se sparga odata cu ciocnirea oualelor rosiii si miracolul esentialului din interiorul nostru sa se manifeste. Sa ne bucuram de tot ce e vizibil si sa constientizam ca ceea ce inca nu vedem este pentru ca lumina inca nu a ajuns in accea parte a constiintei nostre pentru a o lumina.

Lumina sa ne insoteasca constiinta!


Hristos a Inviat!

2 comentarii:

  1. Adevarat a Inviat!

    Asi mai adauga eu, pe langa constiinta si inimile caci de acolo pleaca totul; si binele si raul.

    Esti o fiinta frumoasa, nu doar estetic, cateodata imi pari un inger. :-)

    monik

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place sa cred si cred cu toata fiinta ca atunci cand noi, Fiintele, am venit pe pamant, am venit cu aceasta lumina vesnica in suflet, in inima(dar nu ca organ). Ea este acolo inca de la inceput si cred ca aceasta este "asemanarea". Suntem fiinte luminoase pentru ca sufletul nostru e o parte din dumnezeire. Pentru ca nu ne manifestam ca atare si nu manifestam acesta lumina este pentru ca "lampa" aceasta care e si corpul nostru s-a umplut de "praf" (de experiente pe care nu le-am inteles si nu le-am resemnificat si le-am etichetat drept negative, de prea multa rationalizare, de nemanifestare a fiintei nostre unice)...
    Asa vad fiintele, ce eu in permanenta ceva luminos si anume sufletul in care in permanenta este ceva bun si sacru si plecand de acolo poti sa faci "curatenie", sa cureti "lampa" si ca aceasta lumina sa ne lumineze si mintea ca praful acesta sa nu se mai depuna...pentru ca mintea sa poata cobora in suflet, curata, ( si doar o minte luminoasa iti poate patrunde in suflet). Sufletul curata aceasta "cale" pe care mintea sa poata pasi, eleganta ca o regina dar care isi are toate atributele de regina in suflet.
    :-)

    RăspundețiȘtergere