"Nu tot ce e natural e frumos" M. Eminescu

"Nu poti vedea bine decat cu inima. Esentialul este invizibil pentru ochi."
Antoine de Saint- Exupery


luni, 11 aprilie 2011

Cum te iubesc

Cum te iubesc eu?
Cum te iubesc? Stai sa numar in cate feluri!
Te iubesc cat de adanc, cat de departe si cat de sus
Poate ajunge sufletul meu, cand simte ca nu mai vede
Marginea fiintei si a Gratiei ideale,
Te iubesc atat cat este nevoia linistita a fiecarei zi,
De cand e luminata de razele soarelui si pana ce se aprinde candela,
Te iubesc nelimitat, asa cum oamenii nazuiesc dupa Dreptate;
Te iubesc cu puritate, asa cum ei refuza Linguseala.
Te iubesc cu toata pasiunea pe care am pus-o
in jalea mea de demult si cu toata credinta copilariei.
Te iubesc cu o iubire pe care o credeam pierduta
Odata cu sfintii mei pierduti- te iubesc cu respiratia,
Zambetele, lacrimile, intregii mele vieti!
Si, daca Dumnezeu va alege sa fie asa,
Te voi iubi mai mult, dupa moarte.
Elizabeth Barett Browning

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu